ایده ها و نمونه هایی از کد QR
مارک های متعددی وجود دارند که به طور موثر از کدهای QR در تبلیغات خود به صورت آنلاین و فروشگاه های خرده فروشی استفاده می کنند. کمپین کد QR الهام بخش شامل Heinz، رهبر در غذاهای غذا است، که کدهای QR را در بطری های کچاپ در رستوران های ایالات متحده به منظور ترویج بسته بندی سازگار با محیط زیست خود قرار داده است. کد ها مرتبط با یک صفحه فرود تلفن همراه که کاربران می توانند با پاسخ دادن به یک سوال چیزهای بی اهمیت برنده شوند. هنگامی که WhatsApp Messenger محبوب Whatsapp Web را راه اندازی کرد، همراه با استفاده از الهام بخشیدن از کدهای QR که می توان آنها را اسکن کرد، مرورگر اینترنتی می تواند وارد سیستم شوید و با پیام های گوشی هوشمند هماهنگ شود. حتی اپل کدهای QR را برای تنظیم لوازم جانبی سازگار برای HomeKit همگام کرده است.
کمپین های تبلیغاتی کد QR الهام بخش در همه جا هستند این روزها، معمولا محصولاتی با کد QR در آنها مشاهده می شود. شما می توانید کد های QR را در برچسب های لباس در مغازه های خرده فروشی و حتی در فروشگاه های مواد غذایی تولید کنید. نمونه های QR Code نشان داده شده در این صفحه از تبلیغات بنر و پوستر تا کارت های کسب و کار و بسته بندی محصول برای نشان دادن همه کاره بودن کدها متفاوت است.
ایده های طراحی کد QR
علاوه بر قابلیت های چند منظوره کد QR، یکی از جذاب ترین عوامل در مورد آن سازگاری طراحی آن است. با استفاده از کد، شما می توانید آرم و رنگ برند خود را در طراحی محصول خود ترکیب کنید. بر خلاف بارکد، کدهای QR آسان برای سفارشی کردن و کمتر تهدید کننده برای مصرف کننده هستند. ما با نام تجاری شما نشان داده شده در نمونه های کمپین کد QR در این صفحه را تشویق می کنیم تا توجه مشتریان و گذر کنونی خود را جلب کنید.
مثال های QR کد در تبلیغات
از آنجا که کدهای QR بسیار متنوع هستند، می توان آنها را در هر کمپین تبلیغاتی یا آنلاین استفاده کرد. اگر هدف شما افزایش رسانه های اجتماعی شما باشد، می توانید کد QR Social Media را در مغازه ها قرار دهید تا مشتریان را به کلیه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هدایت کنید. اگر شما ارتقاء یک برنامه تلفن همراه، برنامه QR کد می تواند بر روی بنر وب سایت خود و چاپ آگهی چاپ شده است. برنامه ریزان رویداد می توانند کد رویداد QR را برای ارائه جزئیات در مورد یک رویداد آینده مانند تاریخ، مکان، پارکینگ، کد لباس، و غیره استفاده کنید. نوع کد QR است که می تواند هر کمپین تبلیغاتی مطابقت داشته باشد.
ایده های کد QR برای کسب و کار شما
امکان استفاده از کدهای QR برای یک شرکت بی پایان است. کدهای QR را می توان بر روی ویندوز قرار داد تا به راحتی اطلاعات مربوط به فروشگاه یا دفتر را در مورد زمان های باز شدن، جزئیات تماس و موارد دیگر را تبلیغ کند. برای کسب و کار کوچک، شما حتی می توانید از QR Code کسب و کار به عنوان وب سایت اختصاصی تلفن همراه خود برای کم هزینه نگهداری استفاده کنید. همانند سایر کدهای QR، شما می توانید هر زمان بدون نیاز به ایجاد یا چاپ یک کد QR جدید، اطلاعات را به روز کنید. با استفاده از کد، شما می توانید آن را هر زمان بدون نیاز به صرف بودجه تبلیغات خود را تغییر دهید.
ایده های کد QR برای شبکه
شرکت ها می توانند هنگام تهیه کارتهای کسب و کار چاپی برای کارکنان به vCard Plus ارتقا دهند. این آخرین نسخه از کارت vCard هنوز هم اجازه می دهد جزئیات تماس را به هر گوشی هوشمند ذخیره شود اما اطلاعات بیشتری مانند آدرس، تصویر نمایه، پیوندهایی به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را نگه می دارد. علاوه بر این، کد QR همراه با URL کوتاه قابل تنظیم برای استفاده در ایمیل و شرکت خبرنامه الکترونیکی برای دسترسی به اطلاعات از وب است.
ایده های کد QR برای تبلیغات
برای هر کسب و کار، کدهای QR که به ارتقاء فروش پیوند دارند، بازاریابی موثر است زیرا باعث ایجاد انگیزه برای مشتریان برای اسکن آنها می شود. اگر تخفیف برای تبلیغ دارید، کدهای کوپن برای مشتریان مناسب هستند تا از تبلیغ بازدید کنید و آن را به صورت آنلاین و یا در فروشگاه خرده فروشی آجر و ملات خود بفروشید. تبلیغات یک محصول جدید با تریلر ویدیو؟ کد QR Video برای فیلمهای چندگانه در یک صفحه بسیار جذاب است.
کد QR کدام است؟
کدهای QR بارکد های دو بعدی هستند که می توانند به راحتی با یک دستگاه تلفن همراه اسکن شوند تا به محتوای آنلاین شما دسترسی پیدا کنند. QR برای پاسخ سریع است که اشاره به دسترسی به اطلاعات فوری پنهان در کد است. کد QR قابل تنظیم است، هر دو در عملکرد و طراحی. آنها بهترین کانال برای اتصال رسانه های چاپی سنتی به هر نوع تعاملی هستند. اگر میخواهید درباره ساختار کد QR بیشتر بدانید، اینجا را کلیک کنید.