انک سینا در پاسخ به اعتماد مشتریان خود و با بهره گیری از آخرین فناوری ها و دانش روز، این بار نیز خدمت جدیدی، متناسب با نیاز جامعه ایرانی، ارائه نموده است. سامانه متمرکز بانکداری الکترونیک سینا، امکانی است که واریز و برداشت از حسابهای مشتریان را در تمامی شعب این بانک به صورت لحظه ای (online) فراهم می سازد. با استفاده از این سامانه، فاصله ها کوتاه گردیده و مشتریان نیازی به مراجعه حضوری به شعبه افتتاح کننده حساب نداشته و می توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک سینا نسبت به دریافت خدمات متنوع از حساب های خود اقدام نمایند.
-
در این روش مشتری ابتدا کارت خود را در دستگاه خودپرداز قرار می دهد و منوی پرداخت قبض را انتخاب می کند.
-
سپس با استفاده از صفحه کلید دستگاه، شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد و دکمه ثبت را انتخاب می نماید.
-
در این مرحله، مبلغ و شناسه قبض در صفحه مانیتور نمایش داده می شود که در صورت صحت موارد فوق، مشتری باید پرداخت قبض را با دکمه «بلی» تائید نماید.
-
پس از رویت شماره پیگیری، رسید مربوط از دستگاه خودپرداز قابل دریافت خواهد بود. در این رسید شماره پیگیری، زمان انجام عملیات، تاریخ تراکنش، شماره کارت، دستگاه خودپرداز شعبه، مبلغ و شناسه قبض، درج شده است.
-
توصیه می شود رسید دریافتی به قبض مربوطه ضمیمه گردد چون ممکن است برای پیگیری های احتمالی بعدی، مورد نیاز باشد.
-
روش پرداخت قبض از طریق POS:
-
در این روش، مشتری باید کارت خود را در دستگاه پایانه فروش، ثبت و وارد منوی پرداخت قبوض شود. با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، باید کلید تایید را بزند.
-
پس از آن برای تایید صحت مبلغ قبض نمایان شده روی صفحه دستگاه، بار دیگر باید بعد از زدن کلید تایید، رمز کارت وارد گردد.
-
به این ترتیب دستگاه پس از برقراری ارتباط با مرکز، فیش مربوط به این پرداخت را برای مشتری چاپ می کند.